News:

Server address: server.convoytrucking.net
Get SA-MP 0.3.7 here: Click Here to download SA-MP 0.3.7

Main Menu

Hoi cb5, boy hier

Started by Boy, April 24, 2017, 00:05

Boy

Hi, Sjomp, marccc, toppertje, chauf, konali, supreme, ingmar tenac, en alle andere Nederlandse van 2011-2014

Sinds ik klaar ben met de middelbare school ben ik niet meer actief geweest. Heb ooit wel eens zo'n slap doei zeg berichtje geschreven in het Engels maar wou toch ff nog wat zeggen tegen de Nederlandse cvt veteranen.

Ik vraag me af hoeveel dit nog zullen lezen maar goed.

Dus, eind 2011 ben ik op deze server terechtgekomen als 15 jarig jochie en tijdens de havo ontelbare uurtjes met jullie hier besteed. Ik heb t gevoel dat ik een deel van mijn Engelse taal nog steeds aan deze server te danken heb.

Maar goed, wat ik dus ff wou zeggen, ik geloof dat ik hier bijna 2000 uur heb doorgebracht en in die jaren superveel plezier gehad. Vooral dat gekut als moderator was lachen en natuurlijk vergeet je nooit meer de cb5 onzin. Begin 2014 gestopt met spelen en meeste van jullie niet meer gesproken.

Dus uhm, waar jullie ook mogen zijn en wat jullie ook maar aan t doen zijn. Ik hoop dat t goed met jullie gaat, en thanks voor die jaartjes onzin op een spelletje die 12 jaar na uitkomst nog steeds geen goede vervanger heeft gekregen xD

Ik heb nu geloof ik wel SA nog ergens op n random laptop staan maar voel totaal niks meer voor gamen dus vraag me af of ik ooit nog eens inlog.

Thanks voor alle fun tijdens het spelen en wens jullie al het goeds van de wereld! :ccmas:

-boy

Goodbye my friends :3
Quote from: Konali on January 14, 2014, 21:56
The reason we had so many dutch staff members is because dutch people generally are calm and chill. Just like jamaicans:) If we get mad, we rather first get weed and then rage:)

Sjomp

Maar wat ik me nou nog altijd af vraag he, heb je die kapotte lampen nou al verwisseld? :ccmas:

Quote from: Boy on December 09, 2012, 20:29
hey jongens :)
nou ik zit nu zo'n beetje de hele dag rocket pwoer te kijken :)
en verder ff wat voor school leren..
dus, tot later!


ps. oh hemeltje, tijdens het schrijven van dit bericht springt de laatste lamp in me kamer :o
nu is het donkeerrrr :(

cioa

Boy

Hahaha,

Geweldig hoe alles bewaard blijft op dit forum 😂.
Toen woonde ik nog bij m'n ouders haha.

Alles goed sjomp? Nog aan t mappen en kutten in de server zie ik ;p

Goodbye my friends :3
Quote from: Konali on January 14, 2014, 21:56
The reason we had so many dutch staff members is because dutch people generally are calm and chill. Just like jamaicans:) If we get mad, we rather first get weed and then rage:)

Chauf

Hey boy,
Je bent niet de enige hoor ik ben ook niet echt actief meer zo nu en dan log ik nog eens in dat wel.
Ben tegenwoordig zelf fulltime trucker dan heb ik meestal gewoon geen zin meer om een truck game te doen.
Maar ik snap dat wel is toch moeilijk een leuke tijd achter je te laten waarin je mensen virtueel heb ontmoet waarmee je heb gelachen gehuild gedouwd op dat toetsenbord.

Konali

Het was toch ook een superleuke tijd haha:)
Soms komt er nog eens wat van je op facebook voorbij.
Speel het zelf hoogstens nog eens a twee keer in het jaar ook al beloof ik sjomp elke keer weer opnieuw om meer te spelen.
Deze community ben ik tot nu toe nooit ergens anders weer tegengekomen. Alle CB5 gasten bedankt!:) En iedereen die dit stiekem vertaald, ook bedankt! :)
:cmastree:


Quote from: TheSandman on November 26, 2012, 13:53
There you go, cop didnt have a car and one was spawned for him.
Admins are helpers, not monsters.
Quote from: Calvingreen17. on January 15, 2013, 20:53
And i just want to take this moment that i have to thank you SO much for giving me the chance to be a moderator. I really enjoyed it, and although I made bad decisions (like playing MW3 too much haha xD), I really really did enjoy helping players like never before. You were my role model, you were the best admin I had seen in years, and there will never be another one like you.

It will take another to replace me, but I dont think CT can recover if they lose you bro, I wish you the best.

(Pretty sure you hear stuff like this every day XD You're like Chuck norris)
Quote from: mick88 on February 12, 2013, 23:28
It's unfair that admins can teleport to buy house, and reset their own camping score, but we have to trust that they won't abuse it. We have to trust them anyway, because the server is in their hands. Without admins server is nothing.

TheGame

Hoi hoi,

Tsja, druk met de studie dus speel niet heel veel meer. Waren natuurlijk wel toffe tijden de laatste jaren in cb 5 enso. Naja, dat was t wel zo een beetje haha  C:-)

Toppertje

Huh cb5? Is dat de echte Sinterklaas

Sjomp


Marccc

Hallo allemaal!


Wat leuk om weer eens wat van andere te lezen hier op het forum. Het was een hele leuke tijd met iedereen in de beste jaren van CT, cb5 was soms één grote radio Caramba gekkenhuis.
Er zijn zo veel mooie momenten geweest in die jaren met mega convoy's (tot diep in de nacht), evenementen en de tijd als moderator en daar wil ik jullie hierbij alsnog voor bedanken.
In 2014 na het afronden van mijn opleiding heb ik direct een baan gekregen bij mijn stage bedrijf, waar ik nu dus al bijna 3 jaar fulltime werk.
Ik ben al een zeker 2 of 3 jaar heel weinig online geweest omdat ik er totaal geen plezier meer uithaalde en de community naar mijn idee totaal is ingestort door het niet continue upgraden van de server. Hoe het op dit moment is weet ik niet, maar meestal zie ik hooguit 25/100 online...
Als de server nu nog steeds zo geweldig was als in de jaren 2012/2014 was ik zeker nog actief hier.
Op dit moment ben ik veel te vinden in ETS2 Multiplayer, en zo afentoe doen Chauf en ik  een convoy.
Verder speel ik Squad en Farming Simulators.


Dit is in het kort mijn situatie op dit moment.


Groetjes Marccc


LAST SEEN
TOTAL TIME ON SERVER
SCORE
TRUCK LOADS
CONVOY SCORE
ACHIEVEMENTS
ARTIC
DUMPER
VAN
FUEL
CEMENT
ARRESTS
CARS STOLEN
COACH
PLANE
HELICOPTER
TOW TRUCK
LIMO
TRASH
ARMORED VAN
BURGLARIES
ARMORED VANS STOLEN
MISSIONS FAILED
OVERLOADED
FINES PAID
TOTAL SPENT ON FUEL
INTEREST EARNED
DISTANCE TRAVELLED
TIME IN JAIL
LAST MISSION
Generated by ASP.NET Core on Linux using the Convoy Trucking API. Updates every 5 minutes. See the original SVG image.

~!!!~ Watch my Police cars collection in the link below ~!!!~

[hide=link]http://imgur.com/a/gaJTT[/hide]

Supreme

#9
Hoihoi, momenteel aan het studeren en werken. We zouden eigenlijk een keertje allemaal online moeten komen  O0

Was hier laatst nog maar dit topic had ik niet gezien, hopelijk lees je het nog. Wou nog twizeler, concorda en twido (belgie) toevoegen aan de lijst, ben veel namen alweer vergeten